torsdag 16 juli 2009

Auktionsfynd

Jag är så glad för jag tog mig iväg på auktion i förrgår och jag gjorde några riktiga fynd tycker jag. Dels fick jag en sådan lampa som jag önskat mig till hallen på övervåningen (visar den senare när jag satt i ny sladd och fått upp den). Och så impulsköpte jag ett litet, slitet, vitmålat bord som också fick sin plats uppe i hallen.

I en låda hittade jag tre jättefina zinkgrejer som jag blev så förtjust i. De skulle egentligen gå ihop med en massa bråte i en "fyndlåda" men jag plockade ur dem och fick lägga bud på bara dem.

Stor "mjölkkruka".


Liten "mjölkkruka".


Sockerkaksform, som jag tänkte att jag skulle ställa på en hylla i köket.


Men så kom jag på att det gick att sätta ett ljus i hålet och VIPS blev det en ljusstake i hallen istället. :o)

1 kommentar:

  1. Kul med auktion!Det är då man kan fynda dom där riktigt fina sakerna.
    Vilka fina bilder från din altan!

    Ha en bra helg//Hannis

    SvaraRadera

Jättekul om du lämnar en hälsning! :o)

 
gästbok och besöksräknare