måndag 15 december 2008

Första inlägget i nygamla bloggen

Nu ska jag försöka ta mig an det här bloggandet igen. Det var faktiskt ett helt år sedan sist (den gamla bloggen har jag till och med tagit bort). Det har hänt rätt mycket sedan sist och bloggandet har fått legat vilande ett tag. Men nu känner jag mig riktigt sugen igen. Främst eftersom jag läser och tittar på så många andra inredningsbloggar kontinuerligt och verkligen blir inspirerad av er andra. Har varit väldigt dålig på att lämna kommentarer under den här perioden också men nu ska det bli ändring på det.

Dessvärre är min dator inlämnad på lagning så jag sitter hemma hos min mamma och skriver nu, få se hur mycket som kan bli gjort vad gäller layout och så just nu. Får nog vänta med det mesta till jag har mitt kära Photoshop tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul om du lämnar en hälsning! :o)

 
gästbok och besöksräknare