onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Tänk att ett år går så hiskeligt fort! Det känns nästan otäckt att tiden rusar iväg så.

Ikväll firar vi med god mat och sen blir det en chipspåse i soffan och en bra film. :o)

Årets sista bild får bli från min hall där jag nyligen hängde upp en välkommen-skylt som jag målat själv. Har inspirerats av flera av er andra som skriver så vackert, och när ekonomin inte riktigt tillåter några utsvävningar tänkte jag att jag kunde prova att göra en själv. Jag har fixat med brädan lite också för att den ska se lite gammal och sliten ut. Den är långt från perfekt men det blev i alla fall riktigt trevligt i hallen.




Gott nytt år!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jättefin skylt!

    Gott Nytt År!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Det blev verkligen en jättefin skylt så den får du verkligen vara stolt över :) Önskar en riktigt god fortsättning!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Jättekul om du lämnar en hälsning! :o)

 
gästbok och besöksräknare