fredag 19 december 2008

Juligt

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator som varit på lagning. Så nu ska här bloggas! :o)

Tänkte att jag skulle visa lite hur det ser ut hos oss så här inför jul.

Tycker att jag var lite fiffig (nu när jag får säga det själv alltså) när jag lade pepparkakor som dekoration runt hyacinterna. Mossan låg i källaren och jag hade inte tid att gå ner för att hämta den (eftersom jag förberedde för adventsfika) och då såg jag plötsligt pepparkaksburken på bänken, och så hamnade kakorna i krukorna (fast det blev en del kvar till fikat också).


Den här pyttelilla granen är allt i granväg jag tycker mig ha plats för. Men den är riktigt gullig. Kanske får den lite diskret pynt endera dagen också.


På köksgardinerna hänger pepparkakshjärtan i röd/vita snören. Enkelt men väldigt juligt tycker jag.


Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton! Jisses vad fort tiden går, jag tycker det nyss var juni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul om du lämnar en hälsning! :o)

 
gästbok och besöksräknare